FANDOM

Gametitle-FOS
Огляд Fallout Shelter
Ця сторінка містить список всіх істот в Fallout Shelter.
  • У цій статті наведено лише короткий опис об'єктів. Більш детальна інформація міститься у відповідних статтях.
  • Стаття з тематики істот в інших іграх серії Fallout: «Істота».
  • Щоб ознайомитися з іншою інформацією за тематикою Fallout Shelter, перейдіть на «Fallout Wiki».

Загальна інформація Редагувати

Під час пригод Сховище може піддатися нападу агресивних істот. Напад кротокрысов і радтараканов може також відбутися після невдалого прискорення виробництва. Якщо жителі не нададуть їм належного опору, то кількість цих істот збільшиться. Мешканець сховища, відправлений Доглядачем у Пустки, може зустрітися з різними видами істот і вступити з ними в бій.

У порожніх кімнатах з'являються пацюки. Вони не задіяні в геймплеї, і служать лише індикаторами простою приміщення. На появу в кімнаті Містера Помічника щури не реагують, але зникають при призначенні в кімнату жителя.

У версії 1.3 були додані вихованці, яких можна присвоїти якихось жителям. Вихованці додають бонус до різних другорядних характеристик, наприклад, до опірності урону. Діляться на звичайних, рідкісних і легендарних. Їх можна знайти в ланчбоксах і переносках.

Більше 5 дослідників Пустки збільшують ймовірність нападу пазурів смерті. Рейдери нападають на порядок частіше при кількості кришок більше 15 000. Кротокрысы, як правило, з'являються при околонулевом енергетичному балансі (вироблення/витрата).

Істоти Редагувати