FANDOM

Gametitle-FO3 TP
Icon disambig
Штурмова гвинтівка з'являється і в інших іграх.

Icon disambig
Інфільтратор з'являється і в інших іграх.

«Інфільтратор» ЗШ#Fallout 3|Помилки перекладуIcon sic (англ. Infiltrator; вивідач, шпигун) — легка вогнепальна зброя The Pitt, доповнення до гри Fallout 3; різновид штурмової гвинтівки.

Опис Редагувати

Дана зброя має основу штурмової гвинтівки: ствольна коробка, цівка і пістолетна рукоятка повністю аналогічні. Відмінності мають тільки позитивні якості: замість дульного гальма-компенсатора прикріплений глушник, на кришці ствольної коробки — оптичний приціл. Магазин візуально збільшено, але кількість патронів залишилося тим же — 24. Ймовірно, «Інфільтратор» пройшов процес оксидування, тому має характерний чорний колір.

Характеристики Редагувати

Зброю добре підходить для скритних атак, має невисоку точність при стрільбі на далекі дистанції і малий шкоди (при розвитку навику «Легка зброя» до 100 шкоди становить 35 одиниць).

Варіанти Редагувати

«Дирокол» — унікальна версія.

Місцезнаходження Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Зовнішній магазин для патронів здається більше, ніж у стандартної версії штурмової гвинтівки, але насправді кількість патронів таке ж — 24.
  • Оптичний приціл нагадує аналогічний в «Магнума або снайперської гвинтівки.
  • В Fallout: New Vegas за ґратами «особливого складу» Міка висить зброя, але його не можна купити.

Поява Редагувати

«Інфільтратор» з'являється тільки у доповненні до Fallout 3The Pitt.

Звуки Редагувати

SingleShotVB
ReloadVB
JamVB

Галерея Редагувати