Fandom

Архіви Fallout

Інфекційне Троглодитове Виродження

Перенаправлено з Інфекційне Троглодитовое Виродження

6206статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FO3 TP.png
The Pitt Trogs.jpg

Трогі Пітта — колишні люди, які змінилися під дією ІТВ.

Інфекційне Троглодитове Виродження (Troglodyte Degeneration Contagion, ІТВ) — заразна хвороба, свирепствующая в Пітте протягом багатьох років. Вона характерна тільки для цього міста, і покинули його одужують (не рахуючи тих, хто повністю перетворився в трога). Більшість рабів і рейдерів в Піт хворі ІТВ — це можна бачити по виразок на їхніх обличчях. Яка заразилася на ІТВ з часом може перетворитися в огидного кровожерливого мутанта — трога («троглодита»), втрачаючи людський розум і стаючи небезпечним для оточуючих; якщо його не вбивають на місці, втікає і ховається в покинутих районах Пітта, нападаючи на людей і пожираючи їх.

Згідно висновків доктора Сандри, ІТВ не має вірусну або бактеріологічну природу — це результат довгого впливу радіації, наложившегося на унікальне для Пітта поєднання токсинів і хімічних домішок у повітрі.

Симптоми Редагувати

Вже після кількох тижнів перебування в ІТВ-активній зоні у людини починаються захворювання шкіри — спочатку дрібні виразки, надалі розростаються. Для багатьох хворих ІТВ цим все і обмежується, причому за межами міста виразки загоюються протягом місяця або трохи більше того. Тим не менш, ІТВ нерідко зачіпає і біохімічну діяльність мозку; багато жителів Пітта під його дією стають настільки агресивними і дратівливими, що випадають з життя суспільства, перетворюючись в напівбожевільна дикунів.

Приблизно у 20% хворих ураження мозку, так само поєднане із запаленням шкіри, заходить ще далі — вони деградують, перетворюючись в трогов. Троги — звіроподібні, практично позбавлені шкіри і пересуваються на четвереньках істоти — втрачають всякий розум і всі спогади про людське життя, стаючи смертельно небезпечними для звичайних людей канібалами. В Піт ходять малообґрунтовані чутки про те, що троги можуть дізнаватися своїх колишніх друзів і близьких і не нападають на них. При першому заході на заводський двір можна побачити за парканом раба, намагається розмовляти з трогом — його колишнім братом. Хоча цей трог неагресивний по відношенню до Самотньому Подорожньому і не одразу нападає на брата — він все-таки це зробить.

Діти в Піт народжуються вже хворими і впадають в звероподобное стан вже через кілька тижнів після народження, тому населення Пітта поповнюється не за рахунок народжуваності (хоча у Ашура є дочка, крім цього, є і корінні жителі, як Брати Ведмеді), а тільки за рахунок жителів Пусток, що прийшли сюди добровільно, як рейдери, або пригнаних насильно, як раби.

Ліки Редагувати

Марі, дочка Ишмаэля Ашура і Сандри, володіє природним імунітетом до ІТВ — це дає надію з часом виробити на основі її генів ліки від хвороби.

Випадкова вікі