FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO4

« Сама Співдружність — не більше, ніж спустошене війною болото, повне насильства і відчаю. Однак за закритими стінами Інституту... Але справи Інституту тебе не стосуються. Твій недорозвинений розум не може навіть підійти до розуміння наших досягнень. »

Д-р Зіммер

Інститут (англ. The Institute) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Секретна штаб-квартира однойменної організації, розташована під Співдружністьм. Являє собою гігантський підземне приміщення з мережею секторів, коридорів та приміщень ближче до основи. У центрі розташований підйомник, ведучий до телепортатору — основного засобу повідомлення з поверхнею.

Всередину Вцілілий зможе потрапити тільки в ході квесту «Молекулярний рівень» з допомогою перехоплювача сигналу телепорту. Надалі переміщатися між Інститутом та Співдружністю можна вільно.

Місцезнаходження Редагувати

Територіально Інститут розташований під руїнами Технологічного інституту Співдружності між Кембриджським поліцейським відділком та Даймонд-сіті. Тим не менш, потрапити всередину звичайним способом не можна.

Планування Редагувати

Спорудження розділене на кілька відділів: центральний купол з інфраструктурою, відділ вищих систем, відділ біонаук, відділ робототехніки та бюро робоконтролю. Центральний купол містить у собі житлові приміщення, включаючи квартиру Вижив. У самому низу знаходиться площа з ліфтом, водоспадами та туями, а також з їдальнею, лікарнею і магазином.

У відділі вищих систем знаходиться полігон і збройний кабінет доктора. Є ще кілька робочих місць і труба незрозумілого призначення з панелями. Завдання відділу — ведення узагальнених досліджень.

Відділ біонаук займається виробництвом їжі і медичним обслуговуванням, попутно ведучи біологічні дослідження. Сам відділ має велике приміщення з акуратними рядами рослин і вольєром з горилами. Паралельно з ним йде коридор, що веде на склад, а звідти в лабораторію — офіс. Тут же знаходиться замкнені двері — вхід у лабораторію ВРЕ. За дверима тягнеться звивистий коридор, повний турелей і пасток, що закінчується залом з двома супермутантами у зелених капсулах стазісу. Там же лежить експериментальна сироватка для звернення процесу перетворення людини в супермутанта.

Бюро робоконтролю займається усіма наземними операціями, в тому числі виловом втекших сінтів. Складається з командного центру з тривимірною проекцією Співдружності і десятком моніторів. Навпаки розташована кімната мисливців. Далі знаходиться приміщення з цистернами.

Відділ робототехніки — по суті, цех створення сінтів. Посеред купола розташований резервуар з червоною рідиною, а зверху працюють три маніпулятора збирача. По «кутках» знаходяться стенди з заготовками сінтів на різних стадіях. На першому збирають скелети, на другому нарощують плоть, а на третьому накачують мускулатуру і врешті це занурюють в резервуар, з якого виходить готовий сінт.

Не можна не відзначити реактор інституту. Вхід в нього є з боку відділу вищих наук. По конструкції це два добре захищених коридору і реакторне приміщення з самим агрегатом. Локація відіграє важливу роль в сюжеті: в залежності від сторони, обраної гравцем, реактор буде покращено для подальшого розвитку Інституту, або підірваний (внаслідок чого Інститут буде знищений).

Мешканці Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Квести Редагувати

Інститут Редагувати

Підземка Редагувати

Братство Сталі Редагувати

Мінітмени Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Примітки Редагувати

  • Інститут може бути знищений за допомогою перевантаження термоядерного реактора. До цього призводить будь-яка основна квестова лінія («Критична маса»), що не є інститутською.
  • В Лабораторії ВРЕ, яка знаходиться у відділі біонаук, не грає фонова музика.
  • Локація згадується у Fallout 3 доктором Зіммером.
  • На першому поверсі є заклинившая двері. У кампаніях за Братство і Підземку ця двері відкривається і веде в покинутий завод по виробництву протектронів. Вихід із заводу є в напівзанедбаном приміщенні відділу біонаук. Також, якщо пролетіти через двері з допомогою консольної команди, відкриється вид на довоєнний місто.
  • На поверсі з телепортом за текстурами стелі знаходиться радіостанція класика.

Галерея Редагувати

The Art of Fallout 4 Редагувати

Поява Редагувати

Локація «Інститут» з'являється у Fallout 4 та згадується у Fallout 3.