FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
Іграшкова машинка з'являється і в інших іграх.

« Мутант зі шрамом на фізіономії, якого я прозвав Надоедой, зайшов сьогодні і попросив полагодити свою машинку. Коли я сказав йому, що це поза моєю компетенцією, він мене трохи не вбив. »

Рауль. Запис №3 у терміналі в'язниці на горі Блек.

Іграшкова машинка Надоеды (англ. Cuddles' toy car) — унікальний предмет категорія різне Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Зовні іграшкова машинка Надоеды нічим не відрізняється від інших іграшкових машинок, які зустрічаються на просторах Мохаве — невеликий гоночний автомобіль з обтічним металевим корпусом синього кольору, чотирма гумовими колесами, і жовтої фігуркою водія. Ця іграшка належала супермутанту другого покоління, який наполегливо намагався змусити полоненого гуля-механіка Рауля полагодити її, за що отримав від нього прізвисько Докучник. Історію взаємин з Надоедой Рауль описує у своєму щоденнику на одному з терміналів в будівлі в'язниці на горі Блек. Цій історії присвячені запису №3 та №5.

Місцезнаходження Редагувати

Знаходиться на столі поруч з комп'ютерним терміналом в майстерні будівлі в'язниці на горі Блек.

Примітки Редагувати

Якщо Кур'єр візьме машинку до того, як прочитає запису в терміналі поруч, інвентар буде додана звичайна машинка (ref id з номером 000e8119). Після прочитання записів машинка в інвентарі буде перейменована в іграшкову машинку Надоеды (ref id з номером 000e811a), а на столі з'явиться ще одна машинка з такою ж назвою (ref id з номером ff00140e).

Поява Редагувати

Іграшкова машинка Надоеды з'являється тільки у Fallout: New Vegas.