Fandom

Архіви Fallout

Єзекіїль

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FNV.png

Єзекіїль[1] (англ. Ezekiel) — персонаж Fallout: New Vegas, етнограф Послідовників Апокаліпсису.

Біографія Редагувати

Єзекіїль народився в Каліфорнії. Він вступив в ряди Послідовників Апокаліпсису і захопився антропологією та історією. У 2270-х він був у складі експедиції Послідовників, які вирушили в Пустка Мохаве, щоб допомагати місцевим племенам, в тому числі Великим Ханам.

Єзекіїль відразу звернув увагу на те, що Великі Хани нагадують йому Монгольську імперію, і довгий час вивчав їх історію та звичаї. Пізніше, коли Послідовники навчили Ханів хімії, Папа Хан волів проводити не ліки, а наркотики, і Послідовники переСталі їм допомагати. Сам Єзекіїль зайнявся дослідженнями інших племен.

Образ Єзекіїля Редагувати

Єзекіїль — чуйна людина, дуже захоплений своїми дослідженнями, про яких може говорити дуже довго.

Єзекіїль у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Єзекіїля на торговому посту 188. При спробі поговорити з ним він вимовляє звичайні репліки Послідовників Апокаліпсису.

Намагаючись розірвати союз Великих Ханів з Легіоном, Кур'єр може шукати для Папи Хана джерело натхнення з минулого. Вождь порадить звернутися до Послідовників, а Джулі Фаркас розповість про дослідження Єзекіїля[2]. Тоді Кур'єр зможе поговорити з етнографом, і він, розповівши про історію Великих Ханів[3], дасть книгу «Чудові коні: Історія Монгольської імперії».

Показавши книгу Папи Хану, Кур'єр може за своїм вибором або надихнути його, або переконати, що Хани — лише жалюгідні наслідувачі слави давньої держави.

Інвентар Редагувати

Появу Редагувати

Єзекіїль з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. Ймовірно, Єзекіїль названий в честь одного з пророків Старого Завіту
  2. Кур'єр не зможе поговорити з Єзекіїля, якщо не запитав про нього у Джулі.
  3. При цьому Єзекіїль розповідає про винищення Ханів Вихідцем зі Сховища і розгромі банди Даріон Обраним.

Випадкова вікі