Fandom

Архіви Fallout

«Пуеста-дель-Соль» — підстанція

6302статті у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FNV DM.png

«Пуеста-дель-Соль» — підстанція (англ. Puesta del Sol switching station) — локація Dead Money, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Одна з двох електричних підстанцій містечка С'єрра-Мадре, розташована в його західній частині, північному районі «Пуеста-дель-Соль». Підстанція складається з вестибюля в західній частині і двох величезних залів, центрального і східного. Там знаходиться різне обладнання, призначене для вироблення електроенергії, та керуючі суперкомп'ютери. Нижня частина обох приміщень заповнена Хмарам. На верхніх ярусах центрального і східного залів знаходяться бокси для обслуговуючого персоналу.

З одного з «Пуеста-дель-Соль» — підстанція|терміналів можна запускати і зупиняти систему вентиляції, що дозволить очистити прилеглу місцевість і саму станцію від Хмари. Східний зал захищений турелью «Марк II».

В східному залі є ліфт, на якому можна поїхати вгору або вниз. Внизу знаходиться маленька кімната, призначена для ручного керування подачею енергії підстанції в екстрених випадках[1]. При русі нагору ліфт привезе в напівзруйновану кімнату, тепер є частиною вулиці з-за дерева, проломившего стіну. Зістрибнувши через пролом, можна опинитися там же в «Пуэста-дель-Соль», але на схід від центрального входу, при цьому повернутися назад цим же шляхом не вийде.

Квести Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default.png
Неповний список предметів
Тут може бути вказаний неповний список предметів. Будь ласка, перевірте заповненість кожній секції.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • На столі ліворуч від головного входу розташовані п'ять терміналів. Після подачі живлення через електрощит два з них стануть активними — безіменний термінал і термінал Энниса.
  • З безіменного терміналу в підсобці читається «Пуеста-дель-Соль» — підстанція#Костюми тут (NVDLC01Gala02SuitsAreHereNote)|фрагмент історії «С'єрра-Мадре», необхідний для проходження випробування «Хранитель історії».
  • Підстанції знаходяться 4 захищених динаміка, причому кожна пара контролюється окремим терміналом, але будь-який з терміналів може показати статус усіх чотирьох динаміків. Через бага навіть після відключення чотирьох динаміків обидва терміналу показують, що відключено тільки три.
  • У центральному залі підстанції знаходяться два трупи: один на підлозі, біля стіни за уламком сходів, другий в боксі над ним, поруч з розтяжкою. У одного з них в інвентарі записка «Побачимося в пеклі, скотина».
  • Двері навпроти дверей з підсобки закрита на «рівневий» замок, не нижче «простого» («Злом» 25).
  • У Центральному залі підстанції можна знайти книги «Лагодження електроніки», а в східному — «Бойовий статут китайського спецназу».
  • Поїздка на ліфті вгору призведе в кімнату, очевидно раніше ставилася до підстанції, але тепер є частиною «Пуеста-дель-Соль» — стіна проломлена зростаючим поруч деревом. Дірою можна скористатися, щоб залишити підстанцію, але тому таким шляхом повернутися вже не можна. Вихід з ліфта розташований строго на схід від головного входу підстанції. Тут можна знайти пульверизатор, молоток, дві пачки сигарет, скотч віскі, ментати, журнал «Ремонтуємо самі», маленьку обгорілу книгу, бафаут і абсент на трубі під стелею, а також вентиляційну решітку, картотечні шафи і письмовий стіл з випадковим вмістом.
  • У кімнаті для персоналу знаходиться кілька шаф, серед яких є унікальний шафа Еннісу, замкнений на «рівневий» замок, не нижче середнього» («Злом» 50). В ньому знаходиться записка з паролем, а відкрити шафу можна ключем Еннісу, що знаходиться на письмовому столі на схід від ліфта. В інших шафах гарантовано попадаються банки токсичних опадів, а в одному знаходиться ще і записка: «Токсичні зразки».
  • ящику для інструментів у першій кімнаті знаходиться «Запобіжник електрощита» — один з трьох необхідних елементів для лагодження електрощита підстанції. Решта три запобіжника знаходяться зовні підстанції.

Поява Редагувати

Підстанція «Пуеста-дель-Соль» з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasDead Money.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Фактично потрапити туди можна, і існує лише опис цієї кімнати.
  2. Два з них лежать «на одному і тому ж місці».
  3. У першій кімнаті є ще три гуртки, але вони відносяться до категорії «динамічних об'єктів» і не можуть бути підібрані, тільки переміщені.

Випадкова вікі