FANDOM

Gametitle-FNV

«Неонові знаки» Зеппа (англ. Zapp's Neon Signs) — невідзначена локація Fallout: New Vegas.

Історія Редагувати

«Неонові знаки» Зеппа виконували замовлення по виробництву світильників, неонових вивісок і знаків для різних фірм («Евертс білдінг-енд-гарден сэплайз», «Кинмэнс бі-бі-кью»). На фірмі відбулися як мінімум два нещасних випадки. У перший раз відбулося падіння скляної трубки при відливі, в результаті чого якомусь Кевіну сильно порізало руку, а один з працівників, веде записи в терміналі, робить йому перев'язку. Другий нещасний випадок відзначають під час поломки підйомника. Один із знаків випав з піддону і вдаряє якогось Джонатана в ногу. В результаті падіння знака з'ясовується, що у Джонатана перелом[1].

Опис Редагувати

Будівля «Неонові знаки» Зеппа розташоване на території руїн Саут-Вегаса. Воно окуповано бандою Чортів під проводом Дюком.

Планування Редагувати

Всередині будівля складається з холу, виробничого приміщення і офісу.

Хол Редагувати

Праворуч два обгороджених робочих місця з терміналами на столах і картотечными шафами. Термінал на першому від входу робочому місці замінований, на другому — розбитий.

У холі стоять два зламані крісла, зламаний диван і журнальний столик. Зліва від вхідних дверей стоїть фонтанчик (+5 ОЗ, +5 РАД) і знаходиться двері в туалет з розбитим сантехнічним обладнанням, на стіні туалету висить перевернута аптечка першої допомоги.

Біля дальньої стіни холу знаходиться вхід на сходи, що ведуть вниз, в виробниче приміщення. Перед сходами встановлена розтяжка, активує в'язку гранат над нею. Під зв'язкою лежить вогнегасник, вибух якого підсилює вражаючу дію гранат. На нижній площадці сходів встановлено три протипіхотні міни, також посилені вогнегасником.

Цінні знахідки Редагувати

На журнальному столику журнали «Фантом» та «Ремонтуємо самі».

Виробниче приміщення Редагувати

Праворуч від входу уздовж стіни стоять три верстака, на середньому — ящик з інструментами. Далі розташований пандус, що веде в складське приміщення, де стоять два ящика з боєприпасами і лежить матрац.

Зліва від входу починається металеві сходи, що ведуть наверх, в офісне приміщення. На кожній з трьох майданчиків сходів встановлено по дві протипіхотні міни, посилені вогнегасником.

У виробничому приміщенні знаходиться різне недоступне для використання обладнання.

Офіс Редагувати

Уздовж стін в офісі стоять металеві полиці, картотечні і металеві шафи, три металеві скриньки. Зліва від вхідних дверей висить пожежний кран, праворуч — аптечка першої допомоги.

В центрі стоїть робочий стіл з терміналом («замкнуто — простий»), за столом на підлозі стоїть розкритий сейф, ящик з боєприпасами і ящик з гранатами.

Цінні знахідки Редагувати

Поява Редагувати

«Неонові знаки» Зеппа з'являються тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати