FANDOM

Gametitle-FO3 BS

«Електропостачання» Хенка (англ. Hank's Electrical Supply) — невідзначена локація Broken Steel, доповнення до Fallout 3.

Опис Редагувати

Це одне з збережених будівель в районі станції метро Журі-стріт, розташоване на північний захід від входу на станцію. Магазинчик являє собою низький одноповерхова будівля, стіни якої розмальовані, швидше за все рейдерами.

Дана будівля нічим не примітно. Рейдери влаштували погром всередині, і по підлозі розкидані жерстяні банки, пляшки та інше сміття, який, однак, може послужити боєприпасами для «ракетки». У будівлі є верстак, також тут є чотири ящика з боєприпасами і аптечка. У дальньому кутку магазину є сходи, що ведуть на дах, де немає нічого, крім двох бочок «Живої води». В маленькій кімнатці, відокремленою від решти простору зламаною дверима, варто сейф і стіл з терміналом. Термінал захищений паролем, його можна зламати («Наука» 25+). Він служить тільки для однієї мети — відмикання вищезазначеного сейфу, однак сейф відкритий.

Мешканці Редагувати

Всередині Самотньому Подорожньому зустрінуться тільки три рейдера, один з яких озброєний гранатометом. Вони не представляють великої небезпеки, і при належному вмінні їх можна перебити до того, як вони встигнуть зробити. На даху ще два рейдера, які відкриють за Подорожньому стрілянину, як тільки він наблизиться.

Знахідки Редагувати

Поява Редагувати

«Електропостачання» Хенка з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Broken Steel.